۴ پاسخ

نه هیچ ربطی نداره کافیه بعداز زایمان رژیمو شروع کنی اب اب میشه هیچ ربطی به سزارین طبیعی نداره چربی و افتادگی پوست شکم هیچ ربطی به زایمان نداره

همش میمونه

من هر کیو دیدم مونده
رد بخیه هم مونده

منک شکمم تاحدودی موند
اما رد بخیم ن
چیزی هم نزدم

سوال های مرتبط

مامان جیگر مامانش مامان جیگر مامانش روزهای ابتدایی تولد