یعنی کسی غذا کمکی نمیده تایپیک قبل 😔😔😔
غذا کمکی
رفلاکس

تصویر
۵ پاسخ

این کانال من دارم روبیکاعه. خیلی خوبه ایده غذا واینجور چیزاست من ک راحتم اینم ایدیش ❤️@ninifood2

من از چهار ماهگی شروع کردم فرنی میدم چند روزه بیسکویئت مادر میدم .سیب دادم اب سیب دادم سیب زمینی پوره دادم

توی غذا شون شکر، نمک نریزید
از مقدار کم ی قاشق و یک وعده شروع کنید
بضعی ها بلغور گندم و جو پوست کنده هم تو سوپ میریزند
کدو حلوایی خورشتی، هویج ، لوبیا سبز ،کرفس،نخود سبز همه اینا را میشه تو سوپ ریخت ولی کم کم
به مرور ....
اطلاعاتم تقریبا همین قدر بود

نمی دونم از بهداشت یا دکتر بپرسید
فقط می دونم اول فرنی بعد حریره بادام بعدش سوپ
هر کدوم ی هفته
میوه موز و سیب بدید و
میوه های ممنوع مرکبات غیر لیمو شیرین،کیوی
از سبزیجات اسفناج ممنوع
برای سوپ گوشت یا مرغ یا بوقلمون
با خرده برنج و هر سبزی دوسداشتید
ضمنا
اولش تست کنید به چیزی حساسیت نداشته باشند
مثلا بعضی بچه ها به هویج حساسند
باید اول هویج را تنهایی بپزید اندازه ی بند انگشت باشه بدید اگه حساسیت نشون نداد تو سوپش بریزید

منم سوالم همینه🥲😭

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان پسر طلام مامان پسر طلام ۹ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی