۴ پاسخ

منم بعضی وقت ها ک زیاد تکون میخوره میگم یعنی مشکلیه
تکونم نخوره یه استرس دیگه

ینی بزودی میاد ارامش برات نمیزاره🤣🤣🤣

برا منم همینطوره

یعنی خوشحاله 😍

سوال های مرتبط