۱۲ پاسخ

وای خدا ببر دکتر دارو بده
این برفک می‌دونی بچت چقدر داره اذیت میشه

این طبیعی نیست

برفک زده ببر دکتر فردا

برفکه ببرش دکتر من بردم بهم پودر داده ولی من فقط رو زبونش سفید بود سقف دهنش چیزی نبود بنظرم هرچی زودتر ببرش دکتر

این برفکه عزیزم بچه خیلی اذیت میشه ببر دکتر دارو میده بهش

منم بچه ام همینطور شده بود دو روز پیش بردمش دکتر قطره نیستاتین داد الان بهتر شده

ببر دکتر قطره نیستاتین میده

یه قطره هست یادم نیست اسمش چی بودماله برفک دهان نوزاد

ببرش دکتر برفکه

بچه ی منم اینجور بود

شیر خشک میخوره

برفکه‌،

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی