برا نفخ و کولیک قطره نمیدی؟ اون خوب میکنه
ولی در کل شکم بزرگ برای نوزاد زیر یکسال طبیعیه ..
شیر زیاد خورده طبیعیه
طبیعیه جای نگرانی نیست فقط نفخ کرده
دقیقا پسر منم این شکلیه، منم یه تاپیک درموردش گذاشتم،
نفخ عزیزم من امروز بردم دکتر بهش قطره داد
طبیعیه
بچه معمولا اینجوریه شکمش ولی اگه میترسی نفخ باشه . دوتا دونه هل با کندر بخیسون دوساعتی بمونن با قطره چکان چندتا قطره بریز دهنش و آروغش رو بگیر
زیاد خورده نفخ کرده
فک کنم نفخ داره
نفخ خواهرم
شکمه پسره منم امشب اینجوری شده خیلی نگرانم
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.