فاموتیدین 40خوبه بخورم برامن معدم ضرر نداره؟

۷ پاسخ

دکتر ب من داده ناشتا یکی موقع خواب هم یکی

۲۰باید بخوری ۴۰دزش بالاس

من فعلا جرات نکردم تا این ماه قرصی غیر مکمل ها و فشارخون بخورم

من الان خوردم خیلی معده م اذیتم میکرد

بخور ولی اگه باز خاستی بخوری به فاصله ۸ ساعت باشه

نه مجازه

خوبه بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری