خانوما ۱۹هفته کسی با سرویکس ۲۷سرکلاژ شده؟

۷ پاسخ

هفتت بالاس فک نکنم سرکلاژ بشی منم دقیقا مثه تو بودم سر کلاژ نکرد

عزیزم همه ی این سونوهاتو یه جا انجام دادی؟یا حای دیگم رفتی ببینی اونجا چنده؟ سونو واژینال این عدد بوده؟

فكر كنم زير٢٥باشه سركلاژ سعي كن استراحت كني بيشتر مياد بالا احتمالا

بله من

نه من نشدم

من با 29 شدم

من با ۲۵ شدم

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری