۱۰ پاسخ

آره خوبه زیر ۳۰ خطر داره

اره خوبه
ولی هر چی هفته های بارداریت بیشتر بشن طول سرویکس میاد پایین
من ۴۰ بودم شد ۳۷
بعدش دوباره شد ۳۳
تو هم چک کن

عالیه من تو هفته ۱۳ ۳۴ بود

عالیه محشره😂

بله عزیزم عالیه

عالیه

اره عالی

آره پایین 30 خطر داره
40 خوبه

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی