۵ پاسخ

حتما کم غذا میخوری.من ثابت موندم باشیردهی نه چاق نه لاغر.توبارداری ۷کیلو اضافه کردم که با زایمان اونو کم کردم

من میخوام لاغر بشم هی چاق تر میشم😬😬

وای منم همینطور

مغزیجات استفاده کن کباب بخور

منم همینم

سوال های مرتبط