۵ پاسخ

منم امشب رفتم یکی دیگه گرفتم برا پسرم هم دندونش اذیت میکرد یکم دادمش هم چند روز دیگ واکسن داره
از دکتر داروخانه پرسیدم گفت نه خراب نمیشه اگ تو شرایط متعادل بوده باشه
گفت یک اینکه درش محکم باشه
دو جاش گرم نباشه
سه گرم و سرد نشده باشه
گفت اگ تو یخچال باشه خراب نمیشه بده به بچت اگ چیزی شد گردن من

اره الان برا دخترم فردا واکسن داره از دوماهگی باز شده داشتم روش نوشته تا یک ماه قابل استفاده ...منم انداختم جدید جام داشتم آوردم بیرون برا واکسن فرداش

حالا اگه امشب واجبه به ۴ یا ۵ روز خراب نشده بده
اگه واجب نداری که بنداز دور

منم داشتم انداختم

اره میگن یک ماه بیشتر نمونه

سوال های مرتبط

مامان ماهتیسا مامان ماهتیسا ۱۰ ماهگی