۸ پاسخ

لباسش هم کم کردم

پسر منم همون طوره ۳۷.۴ با حوله ولرم گزاشتم شکمش

بچه من تا نزدیک ۳۹ هم میرفت دوباره می اومد پایین پاراکید بهش بده هر ۴ ساعت تا وقتی تب داره لباس شو کم کن خونه خنک باشه میاد پایین

تبش که کمه یکی گفته برسون بیمارستان

37/4که تب نیست فقط یکم داغ هست پاشوییه کن اگه از 37/5بالاتر رفت پارکید بده دوباره

پایین نیومد برسونش بیمارستان خطرناکه
من باشم همین الان میبرمش

با آب ولرم بشور دستو صورتشو
حوله ولرم بذار رو شکمش

شیاف استامینوفن ۱۲۵ بده
یکم الکل بزن به دستو پاش

سوال های مرتبط