چرا بغضیا میگن ضرر دار اینترنت الکی میگه یانه

تصویر
۸ پاسخ

سرلاک واسه مواقعی ک ب غذا دسترسی نداره خب خوبه ولی اینکه دائم بدی ن

منم روزی یه وعده میدم بخای به بیرونی بودن نگا کنی همه چی بیرونیه 99 درصد چیزایی که میخوریم بیرونیه مثلا کره توسوپس میریزی بیرونی نیس ماست بیرونی نیس تخم مرغ بیرونی نیس مرغا هورمونی نیستن

چرا باید بد باشه
واس شیرخشک هم میگن واییی شیرخشک ن شیر مادر
الان بچم از ۵.۵ ماهگی شیرمو ترک کرد خیلیم ناراحت شدم وای مگه چیشد شیرخشک خورد
بابا ملت غذای سفره میدن هیچی نمیشن بچه هاشون بعد سرلاک میخواد ضرر برسونه
دختر منکه عاشق سرلاک

من خودم سرلاک خوردم نوزاد بودم خیلیم دوس داشتم. ولی خب مثل فرق غذای خونگی و بیرونیه دیگه، قطعا خودت براش غذا بپزی سالمتره ولی یه وقتی عجله داشتی یا هرچی، سرلاک یه غذای امادس، بی ضرر نیس اما خطرناک هم نیس.

عزیزم سرلاک خوبه ولی زیاده رویش بده‌حداقل دو روز در میون یه‌وعده

از چندین سال پیش به بچها میدادن هنوزم میدن اینکه میگن ضرره رو واقعا درک نمیکنم
البته هر کسی نظریه خدشو داره

چیز بدی نیست منم دو مدل خریدم ب پسرم دادم اولیشو خورد ولی کم،اما دومی و نخورد مزه‌ و بافت غذا رو بیشتر دوس داشت

من اصلا سرلاک ندادم
دکترشم موافق نبود

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🦄 مامان دلوین🩷🦄 ۱۳ ماهگی
مامان ابرو کمند مامان ابرو کمند ۱۵ ماهگی
مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری