من شبا موقع خواب آروغ نمیگیرم به بغل میخوابونم هردفعه چون نمیزنه وقتی خوابه سخت تگیر انقد کمبود خواب دارم شدم مث معتادا میگم فقط یکم بخوابم آروغ چی
والا من اروغ بگیرمم استفراغشو میکنه.
شبا هم اروغ نمیگیرم استفراغ نمیکنه
شل کن خواهر د🫠🤣
بچه ها با هم فرق میکنن
پسر من خیلی حساس بود اگه آروغ نمیزد از خواب بیدار میشد گریه میکرد
الان دیگه خیلی سخت نمیگیرم گاهی میزنه گاهی نمیزنه
بعضی وقتا وسط شیر خوردن دلش میپیچه بلندش میکنم یدونه میزنه راحت میشه
بستگی به بچه داره. اگه بچت حساس باشه و بدون آروغ بالا میاره خب تو مجبوری درهر شرایطی آروغ بگیری. اگه بچت بالا نمیاره میتونی آروغ شبش رو فاکتور بگیری
زیاد زندگی رو سخت گرفتی
بعد الان من بعد از چهل روز دیگ اروقش نگرفتم خودش هر وقت نیاز باشه اروق میزنه
اگه سکسکه کنه هم اروق نمیزنه
بچه زمانی اروق میزنه ک سیر باشه
شبا منم نمیگیرم تو خواب اصلا نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.