امروز دکتر بم گفت اصلش و دردسراش از چهل روزگی شروع میشه تا فک کنم حدود سه ماهگی یا پنج ماهگی
هعیییی لعنت بهش ینی
پسر من صبا فقط زور میزد شبا خوب میخابید
الان چهارشبه خیلی اذیته🥺بدتر شده ک بهترنشده
شربت دایمتیکون عالیه
بنام خداتاالان دارم میکشم بدون ذره ای تغییر
دکتر میگفت تا4ماهگی
والا میگن بستگی به نوزاد داره ممکنه تا اخرای ۵ ماهگی هم باشه 🤦♀️ من ک دعا میکنم دو ماهش شد تموم بشه دیگ
میگن 3 یا 4
پسرمن تااخر سه ماهگی داشت بعدش کم کم بهتر شد
میگن تا ۶ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.