این کولیک لعنتی تاچن ماهگی ادامه داره🫠🥺

۹ پاسخ

امروز دکتر بم گفت اصلش و دردسراش از چهل روزگی شروع میشه تا فک کنم حدود سه ماهگی یا پنج ماهگی

هعیییی لعنت بهش ینی
پسر من صبا فقط زور میزد شبا خوب میخابید
الان چهارشبه خیلی اذیته🥺بدتر شده ک بهترنشده

شربت دایمتیکون عالیه

بنام خداتاالان دارم میکشم بدون ذره ای تغییر

دکتر می‌گفت تا4ماهگی

والا میگن بستگی به نوزاد داره ممکنه تا اخرای ۵ ماهگی هم باشه 🤦‍♀️ من ک دعا میکنم‌ دو ماهش شد تموم بشه دیگ

میگن 3 یا 4

پسرمن تااخر سه ماهگی داشت بعدش کم کم بهتر شد

میگن تا ۶ماه

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۷ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی