۴ پاسخ

از یه طرف ویانا نمیخابه از یه طرف بواسیرم درد میکنه نمیتونم بشینم😭😭😭

منم بچم بیداره هر کاری میکنم نمیخوابه

من هنوز درگیره خونه تکونی‌ام😭

من
امروز ٢۵روزه سزارین کردم اصلا نمیتونم کاراموکنم
درد امونمو بریده
بخیه های داخلی ورحمم عفونت کرده بشدت دلدرد دارم اصلا نمیتونم بشینم
فقط شیاف مسکن وودارو
نمی دونم دیگه باید چکارکنم

سوال های مرتبط