واااای مزخرفه
من بخاطر رفلاکس هنوز اروغ میگیرم
واقعاهمین طوره...منم با آروغ گرفتن مشکل دارم
دقیقاااااااااا
بدترش اینه که رفلاکس داشته باشه مجبور شی بعد شیر ۲۰ مین رو شونه بزاریش حتی وقتی خوابه
شانه ی من که کج شده فکنم 😭
واقعا چرا اینقدر باید سخت باشه 😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.