این چه حرفیه من بعد ۱۱ روزتاخیر ۵۶ بود بتام ۴۸ ساعت بعد تکرار کردم دوبرابر شده بود
منم امروز رفتم آزمایشگاه گفت بارداری ضعیفه عددش باید تکرار کنی
وا چ حرفا هنوز که تکرار که نکردی بخدا این دکترا دیگه رد دادن من تا تکرارش نکردمم نرفتم پیششش.چون میدونستم اینحرفا رو میشنوم عزیزمم توکلت ب خدا باشه خدا که نیست در ضمن من از تو کنتر بود ۴۰ بود بعد دوروز شد ۸۸
دکترت از غیب میگه؟ خب باید دو سه بار بتا رو تکرار کنی سونو بری بعد اگ چیزی مشاهده شد بگه نظرشو ، نه اینکه از سر بتا بگه خارج رحمیه شاید لقاح دیر گرفته
باید ۴۸ ساعت بعد بتا رو تکرار کنی اگر دو برابر شد که بارداری اگر نه سونو بشی نسبت به درمان اقدام کنی
من بچه اولم آزمایش دادم ولی نمیدونم بتا بود یا نه جواب ازمایشم ۵۰ بود قلبشم تشکیل شده بود
از چندتا دکتر دیگم مشورت بگیر
نه برو بعد سه روز دوباره آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.