یک ساعته در تلاشم نی نی بخوابه🥲😂

۷ پاسخ

به تلاشت ادامه بده تلاشت رو دوست دارم

منمممم
تازه موفق شدم اگ بیدارنشه باز

هیییی

تصویر

من از ساعت دوازده میخام بخابونمش الان پنج دقیقه است خوابیده
یعنی چشام داره میتررکه

من سه ساعته دارم تلاش میکنم😭

خوشبحالت بغلته مارو بگو حاملگی بی دلیل نمیزاره بخابیم

تنها نیستی خواهر 😂😂

سوال های مرتبط

مامان گلی و پسرو مامان گلی و پسرو ۱۰ ماهگی