۶ پاسخ

خبرمون کن رفتی پیش دکتر چی بهت گفت

ماشالله 🧿ن مشکلی پیش نمیاد ولی چرا از الان زایمان کنی انقدر استرس داری؟

چون وزنش خوبه نه چیزی نمیشه

وزنش عالی بوده عزیزم
من بچه ی اولم رو ۳۴ هفته و ۴ روز با وزن ۲۱۶۰ زایمان کردم و دستگاه هم نرفت

من اگر جات بودم میرفتم بیمارستان

چرا انقدر زود مگه مشکلی هس؟؟

سوال های مرتبط