۶ پاسخ

وزنش خیلی خوب بود خواهر من سی سه هفته شیش روز رفتم وزنش ۱۷۰۰ بود

من ۳۴ هفته ۲۱۹۰ بود عزیزم
وزن نینی شما نرمال و استاندارد هست

عزیزم خوبه وزنش تا زایمانت بیشترم میشه

خیلی خوبه تا دنیا اومدن ۳۳۰۰ میشه حداقل

من ۳۴ هفته و ۲ روز ۲۲۰۰ بود تغذیه ام هم عالیه
لیدی میلم میخورم
مولتی و کلسیمم خارجی فایده نداره

خوبه دیگه وزنش تا زایمانت خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی