خیلی ممنون ازلطفتون
مبارک باشه عزیزم بسلامتی
سلام عه زایمان کردی بسلامتی... مبارکا باشه عزیزم ❤️😍
من خیلی تعریف گن تاپی ساعت شنی رو شنیدم میگن عالی جمع میکنه در اصل باید بعد از زایمان با یه شال آروم دور لگن و کمرت رو بپوشونی بعد کم کم سفت ترش کنی تا بعد ۳ هفته گن ببندی
منم لایک کن بخونم گلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.