۵ پاسخ

خیلی ممنون ازلطفتون

مبارک باشه عزیزم بسلامتی

سلام عه زایمان کردی بسلامتی... مبارکا باشه عزیزم ❤️😍

من خیلی تعریف گن تاپی ساعت شنی رو شنیدم میگن عالی جمع میکنه در اصل باید بعد از زایمان با یه شال آروم دور لگن و کمرت رو بپوشونی بعد کم کم سفت ترش کنی تا بعد ۳ هفته گن ببندی

منم لایک کن بخونم گلی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی