۲ پاسخ

نه عزیز

نه آزاد میتونی بگیری.اگه قرص لاکتاول میخوری،اونو دکتر می‌تونه بنویسه که بعد هزینه شو از بیمه ات بگیری

سوال های مرتبط

مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی