۳ پاسخ

یجا دیگه ام ۶۰۰
پرسینگم جدا از ۳۰۰

من یجا زنگ زدم قزوینه گفت با آنژیوکت ۳۰۰ هزینش با پرسینگش

سوال منم هست 😅

سوال های مرتبط