مامانا سرویس خاب دخترونه چ رنگی پیشنهادمیکنین بجز صورتی

۱۳ پاسخ

من‌منظورم سرویس تشک بالشتشه ها

من عاشق ترکیب صورتی پاستلی و سبز پاستلی م... آدم یاد گل رز و لاله میوفته ..
ولی بجز اون کلا رنگای پاستلی قشنگن

باید بریم تو بازار ببینیم‌

کرم و سفید

سلام عزیزم
وای منم نمی دونم موندم توش
ولی از پیج خونده بودم میگن دوتا دوسالگی سعی کنید رنگ های خیلی هیجان اور استفاده نکنین
رنگای نود مثل کرم قهوه ای، کرم پسته ای، کرم آبی آسمونی کم رنگ،کرم نباتی، کرم صورتی پنکیکی ،استخونی و موکا و..
خلاصه اینا رو بعد با اکسسوری رنگی رنگی بعد ازدوسالگی میشه بیشتر به اتاقش روح داد😍

من کرم و سفید گرفتم

همکار شوهرم سبز پاستیلی گرفته بود خیلی قشنگ شده بود

من برا دخترم صورتی گرفتم

من از رنگهای نود متنفرم، اتاق بچه باید رنگ داشته باشه، صورتی بهتر از سفید و کرمه. هر رنگی میتونی انتخاب کنی حتی بعضی آبی‌ها هم دخترونه‌ن

خودم سفید چوبی یا سفید کرم مد نظرمه مگه برم بازار رنگای قشنگ تری ببینم 😂

وااای چقد ذوق دارم برا فسقلم بریم خرید 😍😍😍

من سفید گرفتم

سلام عزیزم سفید و طوسی هم خوشگله

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته💝 مامان سه تا فرشته💝 ۱ ماهگی