مامانا کیا بچشون رفلاکس داشته خوب شده؟

۳ پاسخ

بچه منم داشت تا ماه پیش بشدت شدید شده بود هربار شیر میخورد بالا می‌آورد تو ماشین ک قطعا بالا می‌آورد از شیر گرفتمش بهتر شده رب و کاکائو اینا اصلا نده

پسر من

دختر من

سوال های مرتبط