۱۰ پاسخ

شاهانو من تو خونه گرفتم ۹۴
بهداشت گف ۹۳

مگه خوابیده و ایستاده فرق داره ؟؟؟؟

دختر من دوسالگی ۹۱ بود

دخترمن قد دراز کشیدش ۸۷

قدش نرمال برااین سن

دختر من 85 بود بردمش بهداشت گفت خوبه نسبت به بدو تولدش چکاب می کنن

دختر من ۹۱ قد خوابیدشه

نه خوبه معمولیه نه بلنده نه کوتاه

عزیزم خودت درست نمیگیری. منم میگرفتم میشد ۸۵ رفتم بهداشت خوابیده گرفت شد ۸۸

ایستاده گرفتی؟

سوال های مرتبط