۳ پاسخ

عزیزم تجربه‌ت از زایمان طبیعی بیمارستان امام حسین رو می‌گی؟
دکترت کی بود؟

عزقز شما اما حسین بود زایمانت؟
چطور بود راضی بودی؟
سز بودی یا طبیعی.؟
هزینش چقدر شد؟

من همونجا همه کاراشو کردن من اومدم خونه روز سوم فقد برا تیروئید کف پا رفتم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی