پنیر وخامه ماجان به بچه هاتون میدید؟

۷ پاسخ

من فقط ماست دادم تا الان

من ندادم لبنیات تا حالا . شما دادی؟

آره عزیزم‌

من ماستشو دادم بهش ولی انگار بهش نمیساخت،نمیدونم نگهدارنده داره یاچی،ولی هربار میخورد بالا میاورد.

من میخواستم بدم دکترش گفت لبنیات زیر یک سال ممنوعه😪

پنیر و ماست دادم

پنیر بله گاهی میدم ولی بیشتر مارک ویلی

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی