خانوما از کی بچتونو میبرید بیرون با کالسکه ؟

۴ پاسخ

من دختر اولم و چهل و یک روزش بود بردیم با کالسه چرخیدیم، خرید کردیم.
اینم همون چله اش بشه می برم

شیش هفت ماه شد

من نمیخوام زیر شش ماه ببرمش بیرون مگه به ضرورت

بذار بزرگتز بشه پسر من پنج ماهش تموم شده تازه راحت داخل کالسکه می مونه

سوال های مرتبط