۴ پاسخ

دندون

گاهی بخاطر دندان هست

بعضی وقتا از خوابم هست
اگه نمیکشه و گریه نمیکنه از خستگی و خوابه

دختر منم همینجوریه فکرکنم ازدندون باشه

سوال های مرتبط