زیادم هس یک کیلو ونیم
وزن پسر ۹..۱۰ ماهه اینقدرباید باشه
عالی
مارک شیرخشکش چیه عزیزم ؟
خیلی خوبه شیر خشک میخوره
ببخشید خانوما،الان پسرم واکسن زد آوردم خونه شیرخورد خوابید،بیدار شد پاراکید بدم؟الان بدم میترسم بالا بیاره
عزیزم قدار نیست تا اخر همینطور وزن بگیرن ک . از ی جایی به بعد کمتر زیاد میشه وزنشون
عالیه
کم که نیست عالی هم هست
وزن تولدش چن بودع؟
کمه این وزن؟
شاید بخاطر دندون در آوردنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.