خانما بچم تبش ۳۷,۴۰۰ یعنی تب داره؟

۳ پاسخ

نه هنوز

بهداشت به من گفته بود از ۳۷ ونیم تب محسوب میشه

نه عزیزم ولی حواست باشه بالاتر نره
از ۳۸ تب شروع میشه

سوال های مرتبط