۷ پاسخ

دست پاشو با اب ولرم بشور

لباسش کم کن.اب ولرم با خیلی کم نمک و گلاب.دستمال بزار کشاله رون،زیر بغل و رو شکمش.اصلا رو سرش نزار.میاد پایین.ولی باید مراقب باشی.باز ممکنه بره بالا.بیدار باش پاشویه کن مرتب

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 💕🩵
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی تلگرام @ilamiiiiii

حنا با پیاز بزار کف پاش

دختر منم تب داره پاراکید دادم اصلا تبش کم نشد سه ساعت و نیم بعد دوباره بهش استا دادم خدا کنه موردی نداشته باشه آخه دفعه اول هیچ تاثیری نکرد البته از زمان باز کردن قطره نزدیک یه ماه میگذره

قطره استامینوفن و پاشویه با اب ولرم رو به خنک

قطره استامینفن کودک بهش بده

سوال های مرتبط