۴ پاسخ

این شربت و واسه چی میدین با دستور پزشک میدین یا خودتون

من هر ۸ ساعت ۳ سیسی میدم

من روزی دو بار میدم بهش وقتی خیلی داره به خودش میپیچه

من به قطره چکان کامل صبح و عصر میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی