سلام خانوما شمام عطسه میکنید زیر دلتون درد میگیره؟
دلیل چیه کسی میدونه؟

۵ پاسخ

من تو هفته های شما زیر شکمم درد میکرد موقع عطسه ولی هرچ هفته م رفت بالا دیگ دردش و حس نکردم

با دهن باز عطسه کن عزیزم راحت تره

دقیقا منم سرفه کردنی کل دلم زیر و رو میشه

اره من با سرفه و عطسه دردم میاد چند ثانیه اما سعی کن تو عطسه شکمتو بگیری و خیلی فشار نیاری

آره منم عطسه، سرفه، خندیدن😅😅
انگار یه عالمه ورزش کرده باشم و عضلاتم گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری