سلام خانوما شماهم وقتی عطسه میزنین زیر دلتون درد میگیره؟

۹ پاسخ

آره شدید آزار دهنده هست

آره چندثانیه بعد خوب میشه خودش

اره زیر دلت بگیر عزیزم

آره عصری اینجوری شدم😐

آره شدید

اره شدیدا

سلام اره منم همینجوری میشم وای وقتی خیلی یهویی باشه تیر میکشه

اره تیر میکشه دردبدی میگیره بعدخوب میشه

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنیِ چشمم🩵🩷 مامان روشنیِ چشمم🩵🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری