خانومای هم هفته ای من...شماهم همچنان زیر دلتون درد میگیره؟

۹ پاسخ

اره بعضی وقتا می خواد پاره شه

اره عزیزم

منم تو داشتم و دارم دردهای اطراف پایین دل

آره منم خیلی درد میگیره
مخصوصا توی تخمدانام درد دارم

هر از گاهی نه دائمی بیشتر لگن و کمرم میگیره

ن تا به حال دردی نداشتم

اره منم هرزگاهی دارم

شما ام درد دارید دردتون چطوریه

آره من خیلی درد میگیره آمدم سنو خیلی ن‌گرانم کرد

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری