ن اینجوری درست نیس
آره ولی نرم نرم باشه
نه عزیزم اینجوری احتمال خفگس داره یکم بزرگتر بزن
تکه بزرگ بزار بتونه با دست بگیره
چون تازه شروع کردی اونجایی که نوشته ۶ تا ۹
۹ تا ۱۲ماهگی برش امن همینه عزیزم
درسته
نوش جونش🥰😍
اره حتی میتونی کوکوش کنی انگشتی فقط هویج به این روش میدی قشنگ بپز خیلی نرم باشه
اره هویج و چی پختی
من سیب زمینی رو میپزم میذارم جلوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.