من فقط همون چند ساعت اول گریه کرد دیگه تموم
من دیفن دادم وقتی آوردمش خونه
شبم پوشکش نکردم باز بود
حلقه بود برا ما روز هفتمم افتاد
تازه پسر من ۴ ماهه بود ختنه کردم و خیلللیم تپل
برا شما خیلی راحت تره ایشالا
پسر من ۳.۴ساعت اول شدیید گریه کرد بغدش عاذی بود منم سعی میکردم زیاد اذیت نشه با بغل کردنم
یه جیش کنه تمومه با پماد چشمی چربش کن واسش
۲۴ساعت اول
چن بار دسشویی کنه خوب میشه پماد آ د بزن
یک روز درد داره دیگه نمیدونه
دستشویی اول ک بکنه دیگه کمتر میشه گریه ش
تا ۳ روز خیلی اذیت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.