انشاءالله به سلامتی
ایشالا که همتون بسلامتی زایمان کنین .برا منم دعا کنین راحت زایمان کنم .تا الان که همهچیز خوب بوده تا آخر همینطوری بدون مشکل پیش بره
آخ حرف دل منو زدی
منم ۳شنبه ایشالا زایمان دارم
ان شاالله بسلامتی
سزارین میخوای بشی؟
نشاالله به سلامتی زایمان کنی گلم .
انشالله به سلامتی دنیا بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.