به نظرم دکترتون رو عوض کنید
چقدر دیر چکاپ نوشته واست باید همون ماه اول مینوشت
مگه از اولش چکاب بارداری ندادی مشخص شه؟
نگران نباش هرچه سریعتر قرص تیروئید رو بگیر مصرف کن و هراز یک ماه ازمایشتو تکرار کن تا طبق اون دکتر دوباره دوز دارو رو بهت بگه
تیروئیدت خیلی بالاه داروها تو فک کنم صبح باید ناشتا بخوری حتما بخور من تیروئید بارداری دارم روزی یدونه ۵۰میخورم بااینکه اومده پایین ولی گفت قطع نکن
از اول مگه ازمایش نداده بودی برا من ۲ بود همون اول بارداری من شروع کردم به خوردن قرص هنوزم میخورم سر خود هم نباید قطع کنی و تا اخر بارددری این ازمایش رو به دکترت بگی تکرار کنه
وزنت فک کنم زیادی زیاد شده باش چون تیروئیذت کمکار
من هفته شش دادم تیرویدم۵.۶۷بود قرص صد داد هرورز روز یکی ناشتا
بعد سی روز ازمایش تکرار کردم شد0/113
دیگ نصفش کرد و پنشنبه جمعه حذف کرد
جای نگرانی نداره حتما زیر نظر دکتر غدد باش
من ۱۷ ساله کم کاری تیرویید دارم توی ۴ تا بارداری هام هم زیر نظر دکتر غدد هستم .الحمدلله مشکلی نبوده
مگاولش ندادی
منم تازه جواب آزمایش گرفتم تیروئیدم هفت بود . منم خیلی استرس دارم😕
نگران نباش خیلیا دارن ..ب خدا توکل کن و با دکترت در ارتباط باش تا کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.