مامانا ۳۶هفته و ۵روز زایمان زودرس میشه؟؟؟

۷ پاسخ

من ۳۷ و ۱ روز بود بهداشت گفت این یک روز اگه نبود زود رس میشدن البته نمیدونم نظر دکترا چیه

خیلی زودرس نیست ولی بازم وزن بچه خیلی کمه،خواهرزاده مت ۳۶ هفته بدنیا اومد ۲۴۰۰ بود،خیلی ریز بود، نمیتونست شیر بخوره،بلع رو بلد نبود، خیلی سخت بود، با قطره چکون و سرنگ بزور باید بهش شیر میدهدن،چون غذا نمیخورن و وزنشون پایینه احتمال مریض شدنشون هم خیلی بالاست

زیر ۳۸ میگن زودرسه
تو شهر ما زیر ۳۸ رو بیمارستانای معمولی قبول نمیکنن
میگن حتما باید بری جایی ک تجهیزات nicu داشته باشه

نه دیگه تو نه ماه هست

نه.

نه دیگه تو ۳۷ هفته زودرس نیس

بنظرم نه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری