من ۳۷ و ۱ روز بود بهداشت گفت این یک روز اگه نبود زود رس میشدن البته نمیدونم نظر دکترا چیه
خیلی زودرس نیست ولی بازم وزن بچه خیلی کمه،خواهرزاده مت ۳۶ هفته بدنیا اومد ۲۴۰۰ بود،خیلی ریز بود، نمیتونست شیر بخوره،بلع رو بلد نبود، خیلی سخت بود، با قطره چکون و سرنگ بزور باید بهش شیر میدهدن،چون غذا نمیخورن و وزنشون پایینه احتمال مریض شدنشون هم خیلی بالاست
زیر ۳۸ میگن زودرسه
تو شهر ما زیر ۳۸ رو بیمارستانای معمولی قبول نمیکنن
میگن حتما باید بری جایی ک تجهیزات nicu داشته باشه
نه دیگه تو نه ماه هست
نه.
نه دیگه تو ۳۷ هفته زودرس نیس
بنظرم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.