چیکارکنیم ۳۶هفته زایمان کنیم؟😂

۱۱ پاسخ

تو که ۳۶ هفتهههههه تحمل میکنی
دو هفته دیگم روش😂بذار برسه به هفته ۳۶ هی خودتو گول بزن زود رد بشه

عزیزم سر دخترم 36هفته به صورت اورژانسی سزارین شدم... انقدر بچه نارس سخته و رنج اور که الان یکی از دعاهام اینه که حداقل 38هفته رو پر کنم بعد بدنیا بیاد

بهترین زمانش ۳۸به بعد عزیزم ۳۶ زوده البته از ۳۷بچه کامله

زود بیاد احتمال مریضی و زردي و خیلی زیادتره

زوده عزیزم
اینقدر زحمت میکشی ارزشش رو نداره

هنوز ریه بچه قشنگ تشکیل نشده اون زمان

فعالیت
ورزش
ژن

چرا میخوای ۳۶هفته زایمان کنی؟بچه هنوز روند رشدش تکمیل نشده

تلاش🤣

دیونه ای!؟

چرا انقدر زود

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری