برای یبوست چیکارکنیم بهتریاشه؟؟؟
کلافه شدم بخدا😩😩😣

۱۳ پاسخ

کاهو بخور

کیوی خیلییی خوبه

کیوی نرم و شیرین عالیه

روغن زیتون بخور

از شب انجیر خیس بده تا صبح.بعد صبح ناشتا انجیر بخور با یک لیوان شیر سرد.
برای من ک تاثیر داشت

کیوی خوب تاثیر داره لواشک کره

انجير،زيتون

کیوی و برگه زردالو زیاد بخور...هر روز صبح ناشتا یک لیوان ابجوش ولرم بخور

سالاد کاهو خیار گوجه درست کن بخور

من که قبل ۱۲ ظهر ۵ تا لیوان آب میخورم بعد ظهر هم ۵ تا روی هم میشه ۱۰ تا
کلا مشکلم حل شده

منم داغونم ولی وقتی کیوی میخورم یه مقدار بهتر میشم

هر روز دو سه قاشق روغن زیتون بریز تو آبجوش بخور عزیزم
انجیرم خوبه خیس کنی بخوری
کیوی هم خوبه

انجیر خیس کن بخور

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری