خانمای هم هفته من ک شکماتون کوچیکه تغذیتون چجوریاس؟

۱۰ پاسخ

منم شکم ندارم اصن ولی به شدت کمر درد و پادرد دارم چون شکم ندارم پهلو آوردم بیشتر

من غذام خوبه نه زیاد ن کم شکم هم ندارم و نداشتن شکم برمیگرده ب آناتومی بدن و نداشتن چربی و شکم از قبل و بارداری

مرسی گلم از نگرانی درم اوردی
اخه به تکوناش عادت کرده بودم دلم تنگ میشه براش😭

شکم از قبل داشتم چیزی بهش اضافه نشده
تغذیه هم افتضاح بی اشتهام
معده درد دارم همش

خوشحالی ک شکم بزرگ ندارم 😂

من خیلی میخورم همش گشنمه☹️☹️☹️

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖

پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@

تغذیه خوبه عالی

سلام
خانما تکون های نی نیم کم وریز شده از دیروز
نگرانم

تو بارداری اول شکم فقط ماه ۸ و ۹ میزنه بیرون

سوال های مرتبط