منم شکم ندارم اصن ولی به شدت کمر درد و پادرد دارم چون شکم ندارم پهلو آوردم بیشتر
من غذام خوبه نه زیاد ن کم شکم هم ندارم و نداشتن شکم برمیگرده ب آناتومی بدن و نداشتن چربی و شکم از قبل و بارداری
مرسی گلم از نگرانی درم اوردی
اخه به تکوناش عادت کرده بودم دلم تنگ میشه براش😭
شکم از قبل داشتم چیزی بهش اضافه نشده
تغذیه هم افتضاح بی اشتهام
معده درد دارم همش
خوشحالی ک شکم بزرگ ندارم 😂
من خیلی میخورم همش گشنمه☹️☹️☹️
هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖
پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@
تغذیه خوبه عالی
سلام
خانما تکون های نی نیم کم وریز شده از دیروز
نگرانم
تو بارداری اول شکم فقط ماه ۸ و ۹ میزنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.