۲ پاسخ

نه عزیزم فرقی نداره کدوم پا
اینکه میگن چپ یا راست یه نشونه اس برای عوارض واکسن .وقتی دوتا واکسن و با هم میزنن می‌خوان که اگه عوارضی مثل ابسه داد بدونن بخاطر کدوم واکسن بوده وگرنه کدوم پا نقشی توی تأثیر واکسن‌نداره .

خودش دوتاس یکی پای چپ فک کنم یکی راس

سوال های مرتبط

مامان ❤️سیده دلوین❤️ مامان ❤️سیده دلوین❤️ ۱ سالگی