نه عزیزم فرقی نداره کدوم پا
اینکه میگن چپ یا راست یه نشونه اس برای عوارض واکسن .وقتی دوتا واکسن و با هم میزنن میخوان که اگه عوارضی مثل ابسه داد بدونن بخاطر کدوم واکسن بوده وگرنه کدوم پا نقشی توی تأثیر واکسننداره .
خودش دوتاس یکی پای چپ فک کنم یکی راس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.