یعنی چرا در هفته 28باید ویزیت ها بیشتر بشه 🥲🥲

۷ پاسخ

من دکترم میگه هر ۳ هفته بیا
ولی خب با مامایی ک کنارش هست در ارتباطم

خوب اگ شما پول ندی دکتر از شما پولدار بشه

من بیمه تامین اجتماعی دارم ۲۵۰ میدم اگه سیستم قطع باشه ۳۲۰
هردوهفته هم یک بار میرم

والا من ندیدم همچین چیزی برا خودشون الکی گرون میکنن,چ پولایی درمیارن الکی اگر ن فرقی نداره هفتت پایینه یا بالا 😶
حالا چند بوده چند شده؟؟

۲ هفته یکبار باید بری؟

چون وارد هفت ماه که بشی باید بچه بیشتر مورد بررسی قرار بگیره از نظر فشار خونت قندت ،باید هی چک بشه که بالا نره خدایی نکرده باعث زایمان زودرس نشی

چی گرون نشده ک اونم نشه

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد