۸ پاسخ

بگیر فقط بزرگ بگیر

کاپشن چون که زیرش لباس دیگه هم میپوشی سایزشو‌ الان نمیتونی تنظیم کنی
من که گذاشتم سال دیگه انشالله با خودش بخرم

ن لباس ن لباسای مخصوصا زمستونیو جلو جلو نگیرین

سایز سه شیش تا دوازده ماه اندازه میشه

سایز ۳ کوچیک میشه سایز ۵ گرفتم من

ن بابا بذار همون موقع.باز اونموقع یچی حوشگل تر میبینی پشیمون میشی

ریسک نکن

نه هیچوقت کاپشنو جلو جلو نگیر من گرفتم براش تنگ شد چون چیزی نیست ک ادم چند تا چندتا بگیرع

سوال های مرتبط