میگم حس کشیدگی. بخیه شما هم داشتین؟ سزارین

۴ پاسخ

اره منم 🫤

من ۲۰ روز که شد قشنگگ همه دردای بخیه رفت خوب خوب شد

کشیدی چطور منظورت نمیفهمم

بله هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی