من ک نخریدم
نخریدم
کریرزیادمهم نیست برابچه میمونه رودست آدم.اگ بچه اولته خوبه برادومی هم میشه استفاده کرده.فقط براسه ماه اول خوبه
واجب ک نیست چون نوزاد تا ۴،۵ماهگی بیشتر تو کریر نیست بعدش سنگین میشه تو این سن هم بیشتر خوابن
من ک نگرفتم والا...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.