۵ پاسخ

من ک نخریدم

نخریدم

کریرزیادمهم نیست برابچه میمونه رودست آدم.اگ بچه اولته خوبه برادومی هم میشه استفاده کرده.فقط براسه ماه اول خوبه

واجب ک نیست چون نوزاد تا ۴،۵ماهگی بیشتر تو کریر نیست بعدش سنگین میشه تو این سن هم بیشتر خوابن

من ک نگرفتم والا...

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان نیلای.لیان مامان نیلای.لیان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد